Buty w Twoim Stylu

Zwroty i reklamacje

[z]: Regulamin sklepu internetowego yourstyle.pl

7. Gwarancja i reklamacja produktu.

7.1. W przypadku wystąpienia wady Produktu zakupionego w Sklepie Internetowym yourstyle.com.pl Klient ma możliwość reklamowania wadliwego Produktu na podstawie uregulowanej w Kodeksie Cywilnym gwarancji. 

7.2. Sprzedawca udziela gwarancji na okres 24 miesięcy. Termin
ten biegnie od dnia dokonania zakupu.

7.3. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z opisem.

7.4. Podstawy do reklamacji Produktu nie stanowią:

7.4.1. Różnice w wyglądzie Produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach.

7.4.2. Uszkodzeń mechanicznych Produktu.

7.4.3. Uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Produktu, w szczególności złą konserwacją lub brakiem konserwacji, przemoczeniem lub złym dopasowaniem.

7.4.3. Użytkowanie Produktu niezgodne z jego przeznaczeniem.

7.5. Reklamacje należy składać za pośrednictwem Formularza Reklamacji Towaru. Formularz Reklamacji Towaru stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu Internetowego yourstyle.com.pl

Wypełniony przez Klienta Formularz reklamacyjny może zostać wysłany:

– pisemnie na adres: FHU YOUR STYLE Aneta Mroczka, Kąty 162, 38 – 230 Nowy Żmigród,
– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@yourstyle.com.pl

7.6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient złożył reklamację, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

7.7. Klient, który dokonuje uzasadnionej przez Sprzedawcę reklamacji, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: FHU YOUR STYLE Aneta Mroczka, Kąty 162, 38 – 230 Nowy Żmigród,

7.8. Koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca.

7.9. Produkt powinien zostać dostarczony nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia Uznania reklamacji przez Sprzedawcę.

8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji.

8.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

8.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

9. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży i zwrot.

9.1. Klient, ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny i zwrócić Produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Produktu. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

9.2. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest złożenie przez Klienta, przed upływem ww. terminu oświadczenia na Formularzu o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Formularz odstąpienia od Umowy Sprzedaży stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu Sklepu Internetowego wsporniki.sklep.pl Wypełniony przez Klienta Formularz Odstąpienia od Umowy Sprzedaży może zostać wysłany:

– (1) pisemnie na adres: FHU YOUR STYLE Aneta Mroczka, Kąty 162, 38 – 230 Nowy Żmigród,
– (2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@yourstyle.com.pl

9.3. Zwracany Produkt wraz z Formularzem odstąpienia od umowy i dowodem zakupu, należy odesłać na adres: FHU YOUR STYLE Aneta Mroczka, Kąty 162, 38 – 230 Nowy Żmigród.

9.4. Koszt dostarczenia zwracanego Produktu ponosi Kupujący.

9.5. Produkt powinien zostać dostarczony nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

9.6. Zwracany Produkt powinien być w stanie niezmienionym. Oznacza to, że Produkt musi odpowiadać opisowi z dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Nie może on być modyfikowany ani używany. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania tego Produktu.

9.7. Klient otrzyma zwrot ceny za zwracany Produkt.

9.8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta. 

9.9. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

9.10. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest wyłączona za wyjątkiem przypadków, gdy szkoda została wyrządzona umyślnie.

9.11. Zasady odpowiedzialności gwarancyjnej Usługodawcy/Sprzedawcy zostały uregulowane w Ogólnych Warunkach Gwarancji i Ogólnych Warunkach Sprzedaży.

9.12. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

Załącznikami do Regulaminu są: 

Załącznik nr 1 – Formularz o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży – Formularz zwrotu

Załącznik nr 2 – Formularz reklamacji

Formularz zwrotu

Formularz reklamacji

Shopping Cart
Scroll to Top

Szukasz dla Niej prezentu ?

Kiedy myślisz o prezencie dla wyjątkowej kobiety, którą pragniesz obdarować czymś wyjątkowym, pomyśl o Voucherze podarunkowym Your Style

Nie jest to zwykły upominek, lecz klucz do świata modowych inspiracji, w którym sama zdecyduje, co najlepiej podkreśli jej charakter, gust oraz osobowość.