[z]: Regulamin sklepu internetowego yourstyle.pl
7. Gwarancja i reklamacja produktu.
7.1. W przypadku wystąpienia wady Produktu zakupionego w Sklepie Internetowym yourstyle.com.pl Klient ma możliwość reklamowania wadliwego Produktu na podstawie uregulowanej w Kodeksie Cywilnym gwarancji.
7.2. Sprzedawca udziela gwarancji na okres 24 miesięcy. Termin
ten biegnie od dnia dokonania zakupu.
7.3. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z opisem.
7.4. Podstawy do reklamacji Produktu nie stanowią:
7.4.1. Różnice w wyglądzie Produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach.
7.4.2. Uszkodzeń mechanicznych Produktu.
7.4.3. Uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Produktu, w szczególności złą konserwacją lub brakiem konserwacji, przemoczeniem lub złym dopasowaniem.
7.4.3. Użytkowanie Produktu niezgodne z jego przeznaczeniem.
7.5. Reklamacje należy składać za pośrednictwem Formularza Reklamacji Towaru. Formularz Reklamacji Towaru stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu Internetowego yourstyle.com.pl
Wypełniony przez Klienta Formularz reklamacyjny może zostać wysłany:
– pisemnie na adres: FHU YOUR STYLE Aneta Mroczka, Kąty 162, 38 – 230 Nowy Żmigród,
– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@yourstyle.com.pl
7.6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient złożył reklamację, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
7.7. Klient, który dokonuje uzasadnionej przez Sprzedawcę reklamacji, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: FHU YOUR STYLE Aneta Mroczka, Kąty 162, 38 – 230 Nowy Żmigród,
7.8. Koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca.
7.9. Produkt powinien zostać dostarczony nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia Uznania reklamacji przez Sprzedawcę.
8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji.
8.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
8.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
9. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży i zwrot.
9.1. Klient, ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny i zwrócić Produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Produktu. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
9.2. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest złożenie przez Klienta, przed upływem ww. terminu oświadczenia na Formularzu o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Formularz odstąpienia od Umowy Sprzedaży stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu Sklepu Internetowego wsporniki.sklep.pl Wypełniony przez Klienta Formularz Odstąpienia od Umowy Sprzedaży może zostać wysłany:
– (1) pisemnie na adres: FHU YOUR STYLE Aneta Mroczka, Kąty 162, 38 – 230 Nowy Żmigród,
– (2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@yourstyle.com.pl
9.3. Zwracany Produkt wraz z Formularzem odstąpienia od umowy i dowodem zakupu, należy odesłać na adres: FHU YOUR STYLE Aneta Mroczka, Kąty 162, 38 – 230 Nowy Żmigród.
9.4. Koszt dostarczenia zwracanego Produktu ponosi Kupujący.
9.5. Produkt powinien zostać dostarczony nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
9.6. Zwracany Produkt powinien być w stanie niezmienionym. Oznacza to, że Produkt musi odpowiadać opisowi z dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Nie może on być modyfikowany ani używany. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania tego Produktu.
9.7. Klient otrzyma zwrot ceny za zwracany Produkt.
9.8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
9.9. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
9.10. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest wyłączona za wyjątkiem przypadków, gdy szkoda została wyrządzona umyślnie.
9.11. Zasady odpowiedzialności gwarancyjnej Usługodawcy/Sprzedawcy zostały uregulowane w Ogólnych Warunkach Gwarancji i Ogólnych Warunkach Sprzedaży.
9.12. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
Załącznikami do Regulaminu są:
Załącznik nr 1 – Formularz o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży – Formularz zwrotu